MUKA SURAT SULIT NAZ

terbaik dari Mas Saari...

Friday, July 1, 2011

Julai 2011...segalanya baru...

Assalamualaikum WBT...


Tak sangkakan pejam celik dah masuk bulan Julai..rasa macam sekejap je masa tu berlalu...sedar tak sedar kita dah nak sampai bulan Ramadhan kan...wahhh..ni yang paling Cik Sue tak sabar nih...tak sabar nak mengunjungi pasar Ramadhan kat sekitar KL nanti..pasti seronok...he3...seronok tu seronok gak asalkan jangan sampai membazir dah...

Apapun sempena kedatangan bulan Julai nih segalanya serba baru buat Cik Sue..apa yang baru??he3..adalah... kasi suprise sikit kat korang...tunggu Cik Sue update kat next n3 yer...sebut pasal bulan Ramadhan ni baru lah teringat puasa yang tinggal tahu lepas belum diganti lagi...alamak!!!korang camner??dah habis ke ganti puasa yang tinggal Ramadhan tahun lepas???errr...Cik Sue belum ganti lagi.nampaknya kena puasa direct lah sepanjang minggu depan...takut nanti lambat ganti tak sempat pulak....errr...bila dah mula nak puasa nih otak pun mulalah ligat fikir apa nak dimasak dan apa yang teringin dimakan waktu berbuka kan???

emmm..dah terasa melalut pulak nih...apapun korang tunggu yer next n3,nanti kat situ Cik Sue akan kongsi apakah sesuatu yang baru muncul dalam diari hidup Cik Sue sempena kedatangan bulan Julai ni yer...tunggguu.

No comments: