MUKA SURAT SULIT NAZ

terbaik dari Mas Saari...

Saturday, July 23, 2011

BEN ASHAARI CARI BLOGGER KREATIF..AKU UMPAMA !

Assalamualaikum WBT....

klik banner untuk join...




danbo make a friends by deviantart

kenapa Cik Sue pilih gambar ni?Cik Sue umpamakan diri Cik Sue sebagai danbo yang suka berkawan dan suka mencari kawan2 baru..melalui blog ni Cik Sue dapat mengenali ramai kawan2 yang baik...melalui blog ni juga Cik Sue dapat berkongsi ilmu pengetahuan bersama blogger2 yang lain...melalui komen kawan2 yang datang ke blog Cik Sue jugalah yang menjadikan Cik Sue lebih bersemangat untuk terus berblog dan untuk terus menulis n3 yang menarik...jadi pada Cik Sue kawan blogger sangat bermakna dan penting buat Cik Sue..tanpa mereka tak mungkin blog Cik Sue akan dikenali...mungkin tak cukup kreatif gambaran ni tapi cukup bermakna buat Cik Sue... =D



16 comments:

NadiRah said...

hye..
salam knl.... ^^


http://dirahpunyerblog.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-kreatifaku.html

DaYaH JeLitA said...

ehh macam dah ade je tadi yang buat dunbo..huhu.. :)
btw jomla singgah tgk saya :)

http://dayahjelita.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-kreatifaku.html

nur said...

SINGGAH SINI DULU CARI IDEA.. KOT KOT CLASH.. HEHEH..



ALL IN ONE

JOM TENGOK GAMBAR BEST!!
JOM KE: ALL IN ONE

zaeimah ismail said...

danboard itu comey...^^

Adzrien Shoppe said...

lebih ramai kawan, minda pun semakin berkembang. betul tuu..

harrazdani said...

umpama danbo laaa ni dah dua orang macam danbo...betul jugak yer...setuju2..have a nice day

jom tengok harrazdani umpama apa plak.huhuh

http://harrazdani.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-kreatifaku.html

TeAqArH said...

btol2...ase cm dah ade yg buat dunbo...^_^
tp xpela....btol2..dr sini kite dpt ramai kenalan..^_^

H.J said...

dah kreatif dah ni cik sue..haha

Bro ahmad said...

ramai kawan kan best

Deeba Debab said...

blogwalking dekat sini :)
have a nice day

Kaki Wayang said...

terjahan dari blog Betol-betol Hangat disitewww

http://informations-the.blogspot.com/2011/07/betol-betol-hangat-ben-ashaari-cari_23.html

anismelon said...

anis pon mencari kawan jugak..anis umpama baby..pimpin lah tangan anis erk wahai kawan..:)

http://anismelon.blogspot.com/2011/07/segmenben-ashaari-cari-blogger.html

me@monolog said...

ramai gak suka si danbo ni..

Azzah said...

danbo jugak?kebetulan lah kan..singgah dari segmen sama..http://sayurlemak.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-kreatifaku.html

bdk getah said...

http://bdkgtah.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-kreatifaku.html#
terjah sini plak n follow dia skali..hehe
jemput singgah k..huhu
http://bdkgtah.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-kreatifaku.html#

Zul Fattah said...

.. haha
.. happy blogging..

http://zulfattah.blogspot.com/