MUKA SURAT SULIT NAZ

terbaik dari Mas Saari...

Wednesday, June 8, 2011

selamat tinggal...

Assalamualaikum WBT...


tinggal berapa hari jer lagi Cik Sue bakal meninggalkan Genting Highlands,menghitung hari dengan penuh rasa tak sabar nak berangkat pergi jauh dari sini...wahhh..ayatnya bunyi macam jauh sangat jer...he3...jadi lepas nih sesape yang nak datang Genting dah tak boleh la nak mintak diskaun dengan Cik Sue dah..cuma kalau nak datang dalm masa terdekat nih ok lagi lah..boleh lah Cik Sue tolong dapatkan diskaun,so selepas nih Cik Sue akan mula bekerja kat tempat baru,tinggal pun kat tempat yang baru suasana dan cuaca pun bakal berubah errr..dah lama duk bermanja diri dengan cuaca sejuk kat Genting nih pasti agak sukar nak menyesuaikan diri dengan cuaca kat KL yang selalu panas terik tu kan....

sebenarnya Cik Sue pun berat hati nak tinggalkan tempat kerja nih,berat hati gak nak tinggalkan kawan2 yang dah sememangnya akrab dan sehati sejiwa dengan Cik Sue...maklumlah dah hampir 3 tahun setengah kat sini jadi semuanya dah macam sebati dengan diri dan jiwa Cik Sue...tapi oleh kerana sebab2 tertentu dan juga faktor2 keadaan sekeliling yang memaksa Cik Sue membuat keputusan memilih untuk meninggalkan Genting Highlands dan beralih arah ke sebuah tempat yang baru..dan apa yang Cik Sue harapkan agar keputusan yang Cik Sue buat ini tepat dan bakal memberikan cik sue peluang untuk memajukan diri dan karier Cik Sue...

namun tak salah kita berhijrahkan??semua nih untuk kebaikkan dan juga untuk mengubah kehidupan kita dari yang baik untuk menjadi lebih baik...so korang doakan yang terbaik untuk Cik Sue ye... =D

7 comments:

Sal Saari said...

tolg crikan aku kije kat tmpt bru tu nnti..hehe

mas saari said...

bila last kat genting?
keje kat PJ tu ke...

Fitri Senin said...

semoga lebih sukses di tempat baru..jgn sedey..

Cik Sue said...

along sal: hak3...nnt aku try rekemen yer klu ada....

Cik Sue said...

kak mas: 14hb nih...damansara ler... =D

Cik Sue said...

fitri: terima kasih...amin..mudahan begitulah hendaknya... =D

faiz said...

semoga pilihan ni pilihan terbaik..