MUKA SURAT SULIT NAZ

terbaik dari Mas Saari...

Thursday, June 23, 2011

AKU TERINGIN NAK HACK BLOG

Assalamualaikum WBT...

Santai Bersama BEN ASHAARI

hack??wahhh tak pernah pulak terlintas kat fikiran Cik Sue nih nak hack blog saper2...emmm, tapi kan kerana segmen En Ben ni la kan kalaulah diberi peluang blog yang Cik Sue nak hack adalah blog nih.... 

MUKA SURAT SULIT NAZ

kenapa??kerana Cik Sue sangat menyukai cara penulisan pemilik blog ini...penulisan dengan gaya bersahaja namun menyelitkan unsur2 nasihat yang amat berguna...dan pesanan Cik Sue untuk pemilik blog nih.. TUNJUK AJAR KU SIFU!!! =D

59 comments:

Eera Shera said...

jenguk sini nak tengok siapa yang akan kena hack..hehe

cik Ida said...

hey, jenguk sini nak tengok siapa yang akan kena hack.. feel free to hit me back yeah :)

aku teringin nak hack belog korang

azam said...

serang.....salam singgah dan follow²

DaLiLa said...

http://nurdalila-abdullah.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

aizamia3 said...

nak hack jangan cite kat orang tau... sesenyap je buat... hahaha...

UpProfits said...

Jangan Hack blog saya ek..hahaha

UpProfits Latest Entry : Contest SEO 2011

ani said...

salam kenal & follow

c u m u h a m a said...

singgah tuk HACK ! kihkih .

jangan HACK saya okeh .

enjoy !

http://anakgadischot.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

singgah sini sebab nak tengok blog sape yang nak dihack... hee ~

teringin nak hack blog

normala_ali said...

singgah Hack.. hahahaa..
saya xbersalah jgn hack saya.. (^_^)

http://kisahkauakudankancil.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

JAMALUDDIN ABU BAKAR said...

Haha...Jamal pulak nak hack Blog Ben Ashaari..jom baca entry Jamal nie

AKU NAK HACK BLOG BEN ASHAARI

Ums Niza said...

betul tu...saya sokong kenyataan cik sue....saya pun datang nak hack blog cik sue

Lulu Caldina said...

habislah encik ben, semua nak hack blognya..ekeke

niena shopping2u said...

tak smpai hati nk hack org -.-' huhuhu, teringin benar nk hack blog BAsebenarnya..

http://www.my-shopping2u.com/

fara said...

singgah + follow :)

http://farabudakbaik.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

Alia Natasha said...

Alia datang sini nak jadi hacker ! sebab alia nak hack blog nie . muahhahahahah *gelakjahat

http://mynamealia.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

Nadya O'Conner said...

Jalan-jalan naik basikal..sampai jugak..:)

ツ miss nadya punyer blog ツ

Mrs.Yie said...

akak nak hack blog ben ashaari :)

cik najihah said...

singgah tengok sape kene hack :)

♥CiK EmMa♥ said...

mai dari segmen abg ben :) terjah menerjah .. sambil follow

AKU TERINGIN NAK HACK BLOG

tia @ Ini Kisah Tia said...

nak hack blog ni boleh ? hehe ;)

Jom TERJAH !!!

naz said...

hahaa amboi. nak pasword tak? hahaha thanks cik sue ;)

K O R I E said...

Jumpa lg kita dlm rungan segmen
ingt korie lg x?
hahha~

Korie pun hack jugak.. meh jenguk.. siapakah blog tersebut!

http://pinkexia.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

solomolo said...

nasib baik bukan blog solomolo...
fuh....

Sya_Cda said...

singgah hack sini sekejap :)

http://ciksya-cda.blogspot.com/2011/06/teringin-nak-hack-blog-orang.html

Cik Sue said...

eera: thanks singgah...jom kita hack ramai.. =D

Cik Sue said...

cik ida: yuppasti cik sue dtg hack blog cik ida pulak yer...salam perkenalan.. =D

Cik Sue said...

azam: yeahhh..nnt cik sue serang balas.. =D

Cik Sue said...

dalila: thanks sudi singgah.. =D

Cik Sue said...

aizamia: syhhhh..jgn bgtahu tuan punya blog tu tau..rahsia kita berdua nih.... =D

Cik Sue said...

upprofits: he3... =D

Cik Sue said...

ani: salam kenal kembali.. =D

Cik Sue said...

cumuhama: thanks sudi singgah.. =D

Cik Sue said...

izzat: jom kita terjah.. =D

Cik Sue said...

normala: cik sue juga tak bersalah jgn hack cik sue yer.. =D

Cik Sue said...

jamaluddin: jom kita hack blog BA...

Cik Sue said...

ums niza: alaaaa..jgn lah..cik sue tak bersalah... =D

Cik Sue said...

lulu: he3..kesian BA...

Cik Sue said...

niena: kan??tulah cik sue pun tak sampai hati...mcm BA kata segmen nih kan utk suka2... =D

Cik Sue said...

fara: thanks dear.. =D

Cik Sue said...

alia: wahhh..jahatnya gelak dia..he3...

Cik Sue said...

nadya: he3..pelan2 kayuh basikal pasti sampai..thaks sudi singgah.. =D

Cik Sue said...

mrs yie: ramainya nak hack blog BA... =D

Cik Sue said...

ci najihah: dah tgk jgn cgtahu tuan blog tu tau...syhhh rahsia... =D

Cik Sue said...

cik emma: thanks dear..salam perkenalan...

Cik Sue said...

tia: arghhh..hack blg cik sue??owhh tidak....

Cik Sue said...

naz: cepat2 bisik password kat cik sue..muahahahaha... ur welcome... =D

Cik Sue said...

korie: mestilah cik sue ingt...jom2 kita terjah sape yg kena.. =D

Cik Sue said...

solomolo: haaaa..blog awk lepas nih pulak yer..he3.. =D

Cik Sue said...

sya: erkkk..jgn la hack blog cik sue... =D

alif ismail said...

salam...

alif datang nak hack sini...

nice blog!!!

Cik Sue said...

aliff: alaaaa..jgn lah hack blog cik sue...thanks sudi singgah yer... =D

Elih Japahar said...

Datang hack sini jugak haha :)

http://elihjapahar.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

Nienyz Ayub said...

singgah na hack orang , na join ? gelak hantu jap . (HAHA)

JUM SINGGAH BLOG NIENYZ

http://writingbynienyz.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

emeera asnary said...

singgah slepas puas mnge-hack pipel, hehe

btw, dah follow anda ! =)

Mohd Hazwan Hashim said...

gud luck :)

genkconer said...

Genk singgah sini dan follow
Nak tengok sapa yang nak kena hack..adakah genk??hehe

Jom join segmen kat blog genk

http://genkcorner.blogspot.com/2011/05/segmen-makan-angin-bersama-genkcorner.html

hasrul hassan said...

Salam.
Hack blog saya ...

id: hasrulhassan
password: **************

Ok .. selamat mencuba .. :P

Nadzirah K. said...
This comment has been removed by the author.