MUKA SURAT SULIT NAZ

terbaik dari Mas Saari...

Monday, May 2, 2011

Laksa Penang Version Cik Sue


arinih tetiba rajin dan teringin nak makan laksa jadi atas kesempatan cuti yang ada maka terhasillah laksa version Cik Sue nih..he3..dah lama tak buat n3 pasal makan2 nih jadi arini Cik Sue kasi korang2 terliur sikit lah tengok laksa yang mengiurkan selera anak tekak Cik Sue nih....resepi??tak yah la kot..bukan tak nak kongsi cuma takut nanti hasilnya tak sesedap yang dihajati...ni pun cukuplah buat lepas tekak sendiri...nak kata laksa penang pun tak berapa nak penang sangat dah...rasanya dah lebih ke pahang dah kot sebab Cik Sue asal pahang errr,tetamu istimewa yang nak makan jap lagi harap maklum yer kalau sedap silalah puji tapi kalau tak menepati citarasa tu diam2 sudahlah yer...ha3..apa lagi  jom2 jemput tengok jer la yer korang...mana yang teringin nak merasa tu jemputlah datang kerumah... =D


selamat menjamu mata yer.... =D

14 comments:

saya YANA said...

mesti sedap ni.. Yana tak pernah mkn laksa pahang...

nub said...

perhh dah lama x melantak laksa kott

Cik Sue said...

yana: sedap ler kot..hehehehe..meh2 jemput2 makan.. =D

Cik Sue said...

nub: perghh..meh la rasa... =D

ZWAN SABRI said...

tak terliur pown tengok laksa tu sebab arini pown mama zwan bwat laksa penang jugak.. HEHE


MySuaraBlog: Siapa Kata Coklat Tak Baik Untuk Gigi?

faiz said...

sedap la..sape kate cukup lepas tekak sendiri..tgk gmbr pon dah tau best bangat...tapi nape pic 2 tu laksa warna kuning?

Cik Sue said...

zwan: hehehe...takpe tak terliur pun...sama la pulak yer menu kita arinih...

Cik Sue said...

faiz: errr...sedap ke??hehehe mekasih...ooo..pic tu jadi kuning pasai apa ntah...faktor persekitaran kot...ahakS.. =D

naz said...

perghhhh melelehh air liur. puas i nak lap lantai pula hahaaha

mykhalis said...

ermm..kecur air liur ku...

Cik Sue said...

naz: yer..sila lap dengan segera air liur mu itu wahai naz... =D

Cik Sue said...

khalis: kecur??balik kang suruh wife khalis buat yer...pasti lebih sedappppp.. =D

chii said...

laksaaa?? feveret chii tu

Cik Sue said...

chii: alamak!!dah habis dah..he3 nnt lain kali pulak cik sue buat ek... =D