MUKA SURAT SULIT NAZ

terbaik dari Mas Saari...

Saturday, April 9, 2011

PENING!!!!


Assalamualaiikum WBT...weekend yang membosankan...mau tak bosan bila terpaksa masuk office gak...dah la secara paksa rela nih...kira cam kerja amal la...pening, memang minggu yang sesangat memeningkan dan memualkan..kerja yang makin melambak..bila mau surut daaaa????

sebenarnya Cik Sue tengah duk pening nih bukan apa, semalam ada sedikit khabar gembira dari pihak management...insyaAllah kalau takde apa2 aral Cik Sue bakal naik ke 1 peringkat lagi...tapi sedang dalam keadaan serba salah kerana Cik Sue tak pasti sama ada nak terima tawaran tu ke tak....kalau tak terima terasa macam satu kerugian la pulak...tapi kalau terima bermakna masa santai untuk diri Cik Sue akan makin berkurangan....mana yang patut Cik Sue pilih nih??pendapatan lebih,jawatan tinggi @ masa yang berkualiti untuk diri sendiri dan si dia??pening...pening....

tapi kalau diikutkan dengan jawatan sekarang pun Cik Sue tetap kekurangan masa berkualiti untuk diri sendiri..kerja tak yah cakap lah memang sentiasa tak pernah habis....cuma bila terima offer tu kesibukkan akan makin bertambah..masa yang tinggal makin tak berkualiti...owhh NO!!! yang mana satu nih, patut terima ke tak??tapi sebenarnya Cik Sue tak diberi pilihan pun untuk menolak offer tu..Cik Sue ada tanya pada pihak management kalau seandainya Cik Sue nak tolak offer tu boleh ke..nak tahu apa diaorang jawab??
NO...kecualilah Cik Sue resigned dalam masa terdekat nih..boleh gitu??jawabnya makin pening la Cik Sue..
tolong...mau Uphamol 650 nih...adoiii sakit kepala...

12 comments:

IdaNurFieyda said...

terima je la cik sue..rezeki cik sue tu...

Cik Sue said...

ida: errrr..lum pasti lagi nih...tengah duk fikir2 lagi... =((

faiz said...

fikir masak2 cik sue...hidup ni bukan kerja semata2...

Cik Sue said...

faiz: thanks atas nasihat tu..cik sue tengah fikir masak2 la nih silap2 smpai rentung...huk3..pening kepala den....=((

chii said...

mangt da kasi jawapan..cik sue x terima..maknanya soh resign...ishk..kejamm sungguh..adoii

mykhalis said...

masa muda niela nak kena keje kuat sikit.. dah berusia nnt blh la rehat2,,

Cik Sue said...

chii: tulah sabar jelah kan...cian kat cik sue..mau nages nih...sob...sob..chii meh hug cik sue.... =((

Cik Sue said...

khalis: errrr..muda lg ke??he3...insyaallah klu ada berita baik cik sue akan kongsikan kat sini.. =))

naz said...

cuba lah dulu :) lepastu fikir semula mana tahu lebih baikk dongg

Sal Saari said...

terima je lah..jgn jadik cam alongmu..menolak pastu menjerat diri sendiri..pikirlah masak2 sampai ranum bukan separuh masak tau..

Cik Sue said...

naz: takut tak boleh nak cuba....errr...buat masa nih nmpak sikit jer kebaikkannya..uwaaaa...tambah pening.... =((

Cik Sue said...

along: nilah tengah duk fikir nih...buntu kepala ku...bukan sampai ranum dah lagi nih aku fikir dah membawak rentung dah nih....