MUKA SURAT SULIT NAZ

terbaik dari Mas Saari...

Tuesday, March 8, 2011

tukar selera...

** spaghetti cendawan cinta hati Cik Sue......

konon2 hari nih tak nak masak..nak cuti masak sempena Hari Wanita...tapi tetiba tekak nih terberselera pulak nak makan spaghetti...emmm..sedap tu boleh tukar selera yelah asyik makan nasi jer...lagi pun memang dah lama tak buat....so selongkar dapur kasik tunggang terbalik maka terhasillah spaghetti cendawan cinta hati resepi Cik Sue...n3 pasal makan jer kan Cik Sue nih...he3..time2 cuti ni jerlah Cik Sue dapat memasak sepenuh jiwa sebab kalau dah mula kerja nanti jangankan masak nak tido pun belum tentu cukup...jadi lepas Cik Sue dah balik kerja semula nanti takde la dah n3 citer pasal makanan,masak2 dah...hu3..tak leh la nak jadi cam Abg Mat Gebu ku sayang...boleh tengok jerlah resepi2 Abg Mat Gebu yang sentiasa menggebukan nafsu selera anak tekak Cik Sue nih...dan lagi sekali diet ku hancur bersama2 keenakkan spaghetti cendawan cinta hati ku ini...aduhhhai...nasib kau la badan.....dapat tuan kuat makan...makin chubby la kau lepas nih....


hah,apalagi korang Cik sue mintak diri lah yer...sayang dibiarkan spaghetti tu lama2 nanti sejuk tak sedap..
chiowwwww...jemput2 tengok yer...cam biasalah...he3..jangan marah aaaa...

24 comments:

chii said...

sedapnyaa..wat lebih tau..utk chii sepinggan skali yer

padlie said...

saya x suka spageti..
saya x suka spageti..

tapi yg ni nampak sedap la... nak rase ckit :)

Entry terbaru padlie: Padlie masa muda-muda [Part IV]

Cik Sue said...

chii: utk u laling jgn kan sepinggan 5 pinggan pun boleh.... =D

Cik Sue said...

padlie: kalau padlie rasa yang ni pasti padlie akan jadi penggemar spaghetti lepas nih... =D

Cik Sue said...

chii: nape cik sue tak boleh buka belog chii??huk3...

faiz said...

nak jugak!!!!!!!!!!

Cik Sue said...

faiz: meh la....cepat2 sebelum kehabisan..limited edition nih... =D

Puan Kutu said...

emm yummy...sedap2!

Cik Sue said...

puan kutu: meh2 jemput...he3...thanks =D

mama maman said...

aduh... sedapnyer... :)

BbSH~ said...

ni mmg febret kawe... kejammmM! =( srob..srobbbb

chii said...

hehehe..5 byk sgt..tp kalo 3..insya Allah chii leh abihkan :p

Cik Sue said...

chii: okey...amik 3 tau..tak habih takleh balik..ha3... =D

Cik Sue said...

bB: kan akak suh dtg semlm...nape tak dtg???

Cik Sue said...

mama maman: he3,bolehla lepas tekak sndri je sedapnya... thanks... =D

mykhalis said...

nmapak sedap sungguh..ni rasa nak mintak wat catering kan aje..huhuh..khalis tak reti western,,setakat yg thai buleh le..

Cik Sue said...

khalis: ni baru nampak, kalau rasa silap suruh buka kedai..ha3..thai?? cik sue tak pandai masakan thai nih... =D

Rozita said...

cik sue, cinta hati i jugak!

follow u jugak!..macih!

Cik Sue said...

rozita: marilah sama2 kita bercinta bersama spaghetti ini..he3... =D

...mommy jue... said...

terima kasih atas kunjungan...
wahh, bestnya spaghetti tu... lama tak masak.... sekali sekala ubah selera kan best

Cik Sue said...

mommy jue: yup sesekali ubah selerakan...taklah boring.. he3...salam perkenalan... =D

Sue Andy's said...

Pergi ke pasar membeli berangan, terima kasih atas kunjungan. ecehhh~

kay_are said...

bolognise tu.. nampak sedap!!

Cik Sue said...

kay_are: nampak jer...rasa lum tau..he3..thanks.. =D