MUKA SURAT SULIT NAZ

terbaik dari Mas Saari...

Monday, March 14, 2011

SEGMEN :BEN ASHAARI SOAL CINTA

[BANNER BEN ASHAARI[4].jpg]

wahhh...segmen lagi...mesti join walaupun agak kelewatan..he3 kerja daaa...balik kerja baru boleh BW.. takpe2 walaupun lambat masih berkesempatan untuk join..korang dah join??belum?haa klik banner utk join..
segmen kali nih sehangat tajuknya...wahhh mesti ribu2 riban yang join nih...okey soalan2 yang perlu dijawab adalah....

1. LELAKI pilihan anda ?
yang jujur dan ikhlas serta menunjukkan kesungguhan dalam menjalinkan hubungan..

2. Perlukah lelaki SEKSI ? Definasi SEKSI seorang lelaki bagi anda ?
tak perlu...lelaki yang memiliki senyuman yang menawan adalah seksi di mata Cik Sue.. he3..

3. LELAKI pastinya sanggup berkorban demi cinta .. Apakah anda rasa LELAKI hanya berkorban sebelum memiliki cinta anda ? Apa jadi selepas dah miliki cinta anda ?
tak semua, namun ada segelintir sahaja yang berubah selepas memiliki cinta namun ada juga lelaki yang rela berkorban sebelum dan selepas memiliki cinta tapi susah nak cari wooo... =D

4. Pastinya anda tidak sanggup BERMADU bukan ? Kenapa ?
TIDAK...dan takde sebab kerana memang TIDAK la jawapannya...

5. Jika anda mengetahui pasangan anda punya teman wanita lain , apakah yang akan anda lakukan ?
siasat dan tanya pasangan terlebih dahulu kenapa dia curang, kalau dah memang dia dah jatuh hati dengan wanita lain buat apa nak paksa atau seksa diri..lepaskan jer walaupun pedih..kumbang bukan seekor..betul tak??

6. LELAKI atau PEREMPUANkah mudah berlaku curang ?
dua2 pun mudah untuk berlaku curang..

7. SETIA... pada pendapat anda , siapakah yang lebih setia pada cinta ? Apakah buktinya ??
perempuan lebih setia kerana kebanyakan perempuan jarang mengambil keputusan untuk berkahwin lagi apabila ditinggalkan suami.buktinya kita boleh lihat contoh2 yang terjadi di sekeliling kita..namun tak dinafikan ada juga lelaki yang setia, cuma dalam 10 orang tu nak jumpa 1 susah...

8. Apakah anda seorang yang mudah cemburu ?
ya tapi kena tengok pada keadaan dan bukanlah cemburu buta...cemburu tu perlu kerana cemburu tu kan tandanya sayang...

okey dah siap..haaa, amacam?he3 tu pendapat Cik Sue la...pendapat korang lak camner?? =D



12 comments:

saya YANA said...

hehe.. kumbang bukan sekor.. Yana juga tak mau dimadukan..

Cik Sue said...

yana..yer betul tu...=D

Cikgu CTE said...

madu tu memang manis..tapi saya tak suka madu sbb terlampau manis...

madu satu lagi memang pahit...bukan pahit sahaja tapi boleh mati...

pernah cuba dimadukan.....

Cik Sue said...

cikgu CTE: betul tu,sokong cikgu 100%..pengalaman yg patut di jadikan pengajaran.. =D

apisv2 said...

salam,
mengunjungi rakan2 segmen ben ashaari soal cinta;)

soal apisv2

chii said...

chii sgt kuat cemburu..ehehe..*pengakuan berani mati :p

betul tu kan..watpe kita nak paksa org yg da x sudi kat kita..nnt kita gak yg akan mkn ati..

Cik Sue said...

chii: he3..pengakuan ikhlas tu..suke3...

yup dear, die tak suke cik sue lagi tak hingin...ha3...kejam tak?? =D

chii said...

kadang2 kita kena kejam...tp jarang la nk jumpa gurl yg kejam mcm tu..kalo laki..yerla..ramai sgt ;p

aizamia3 said...

semua org nakkan kesempurnaan, tapi kalau pasangan boleh menerima kekurangan kita dah tentu kita pun boleh... kalau asyik bercakar je... hi hi bye bye ler..

RozSyah said...

salam..singgah drp blog abg ben..

cinta tu bknnya seindah yg kita impikan dan bayangkan..realiti tu lebih memeritkan...

JOM LAWAT:
RozSyah gi retreat
PANAS HATI

fyna said...

waaaa...
join e?beshnye...
tak sempat nk join...
bz ngn keje...

solo molo said...

macam-macam jawapan ada...
ser0nok baca...



salam ziarah dari segmen s0al hati En Ben...