MUKA SURAT SULIT NAZ

terbaik dari Mas Saari...

Monday, March 7, 2011

teman Cik Sue.....

malam nih best skit sebab Cik Sue ada tukang teman bila Cik Sue berbelog.....

** tadaaaa... cucur bilis... =D

he3..nilah teman Cik Sue berbelog malam nih...pergghh pekena dengan kopi hangat sedap hingga menjilat jari jemari...sambil2 cari idea nak buat n3 bertemankan cucur nih..rasanya belum pun dapat idea nak buat n3 cucur dah abih sepinggan Cik Sue kerjakan...huk3 chubby lagilah....arghhh persetankan dengan chubby itu kerana nilah masanya Cik Sue nak menikmati cuti2 Cik Sue yang dah nak bakal berakhir hujung minggu nih...
jawabnya lepas nih kena kerja kuat la...al maklumlah cuti pun dah panjangggggggg pastinya meja Cik Sue dipenuhi sawang2 dan kerja2 yang menimbun...boleh sawan melihatnya nanti.....jadi inilah masa nya untuk memanjakan diri...layannnnn jer selagi boleh Cik Sue...



emmm...permisi duluan ya cucur itu telah memanggil2 dan melambai2 perut Cik Sue...korang tak nak??meh la join sekali.... =D



7 comments:

ayie said...

huhuhuhu..sedapnyee cekodok tu..meleleh air liur je..hehe

faiz said...

kalo ditambah udang lagi meleleh aor liur...heheh

Cik Sue said...

ayie: sila lap air liur anda tu..kang tinggal peta kat belog cik sue..ha3...anyway tengsss... =D

Cik Sue said...

faiz: udang tarak cuma ikan bilis menjadi mangsa cik sue malam nih..air liur tu agaklah meleleh2... =D

chii said...

amboih..
cik suee...kata mau diet2 ni..
haippp

Cik Sue said...

chii: he3..tulah pasalnya...jahanam diet ku..melayang ntah kemana... =D

the triplets said...

sedapnya cucur ni, lama dah tak makan