MUKA SURAT SULIT NAZ

terbaik dari Mas Saari...

Thursday, March 17, 2011

BEN ASHAARI : LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL

[image[6].png]


Assalamualaikum WBT...dari pagi membawa ke tengahari baru dapat jengah teratak Cik Sue nih...buka2 wahhh..nampak sesuatu yang menarik..bila dah tengok banner kat atas tu mesti korang dah tau time untuk segmen bersama Ben Ashaari la apa lagi...kali nih soalan segmen lagi meletopppp..kebabommmmm....
antara soalan yang kebabommmmm tu....

1Anda pernah jatuh cinta?Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya?
semua orang mesti pernah jatuh cinta kan...tak terkecuali Cik Sue...bukan kerana fizikal tapi lebih kepada keperibadiannya...

2. Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ?
tidak...Cik Sue bukan jenis yang mementingkan fizikal dalam memilih pasangan hidup..apa guna kalau fizikal saja menarik sedangkan hati tak ikhlas,jujur terhadap pasangan...lagipun rupa fizikal tak menjamin yang sesorang tu akan bahagia...

3. Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?
ermmm...kalau fizikal Cik Sue suka pada senyuman yang manis..kenapa??sejuk jer mata memandang, kalau nak marah tengok diia senyum pun tak jadi nak marah..he3...

4. Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia'..Apakah anda setuju?
setuju gak,yelah kalau orang tengok kita berisi jer,senyum memanjang pasti sedang berbahagia...tapi ada jugak yang berisi tapi tak bahagia....

5. Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda ..
tak semuanya seperti yang dinyatakan diatas...mungkin sebilangan daripada mereka saja yang bersikap sedemikian...pada Cik Sue biarlah cantik fizikal dan rohani nya juga...kalau sekadar cantik fizikal jer buat apa..

6. Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia '  ..
contoh lelaki idaman Cik Sue,ermmm..seperti yang Cik Sue miliki kini...siapa dia??biarlah rahsia..he3...
kenapa Cik Sue pilih dia adalah kerana hati budinya, keikhlasannya dalam menjalinkan hubungan dan juga kejujuran yang ditunjukkan sejak awal perkenalan membuatkan hati tertawan...cewahhhh... =D

7. Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?
alhamdulillah...syukur dengan pilihan sekarang...

8. Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?
haa..yang nih best nak jawab..puas hati kerana masih beroleh kesihatan yang memuaskan walaupun pernah sakit..cuma nak kurangkan chubby jer skit... =D

9. Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?
perlu...tak salah jaga penampilan diri kerana kehendak pasangan cuma janganlah pasangan tu keterlaluan mintak kita berubah..contoh kalau suami nak isteri cantik bagilah sokongan pada pasangan anda tu..jangan tau complain jer...

10. Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh..
tak dinafikan memang terlalu banyak produk menguruskan badan di pasaran sekarang, mujarab atau tak Cik sue tak pasti sebab belum pernah mencuba sebarang produk menguruskan badan..bukti??alaa, dah tak pernah cuba mestilah takde bukti kan...ha3... =D

okey dah siap...busy2 pun sempat gak join segmen En Ben nih...



22 comments:

☀ Izzaty Hedry☀ said...

singgah bca jwapn cik sue...:)


http://cekedismanis.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

mykhalis said...

wah.. betul2..tak salah nak cantik untuk pasangan kan?kalau bukan kte sape lagik?hehe

nohoho =) said...

betul2...rupa fizikal tak menjamin kebahagian...fizikal bile2 mase boleh berubah

Cik Sue said...

izaty: terima kasih... =D

Cik Sue said...

khalis: betul3...sape lagi kalau bukan kita kan? =D

Cik Sue said...

noho: yup setuju sesgt...dah tua nnt berubah gak fizikal tu.. =D

naz said...

awww romantik juga cik sueee ni haha

Cik Sue said...

naz: awwww, baru tau ke?ha3... =D

GadisGula-gula said...

hye kak! ngee~ kem salam kat org dalam aty akk tu k! hope korang kekal bahagia selamanya k! amin~

chii said...

chii tertarik ngn laki..sebab senyuman dia..leh cair woo..

Cik Sue said...

gadis: insyaallah..thanks dear...amin mudahan bahagia hingga akhir hayat... =D

Cik Sue said...

chii: dear, samalah...cair jgn tak cair...tapi yg paling penting pd cik sue kemanisan hati budinya tu yang utama kenapa cik sue pilih dia...cewahhhhhh... =D

chii said...

alhamdulillah..cik sue da jumpa yg berkenan di ati..

cam chii sendiri..masih buat saringan lagi,,..adeih

pastu leh plak org panggil dokter cinta kan..alalal ;p

nadiemsharmz said...

salam..singah dr segmen incik ben kat belog cik sue nih..
suke baca komen bloger2 lain..hepi bloging!!

http://nadiemsharmz.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

Cik Sue said...

chii: dear nih pun dah habis proses saringan baru dpt jwpan yg pasti...gud luck to u dear... =D

muhamad hanif said...

saya jujur dan ikhlas taw..ahahah..

singgah dari blog ben ashaari ;)

missbby said...

salam kenal..moga hubungan dengan si dia akan kekal selamanya..;)

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

slm singgah dr segmen lelaki vs perempuan fizikal abang ben!! panass!!

fizikal xmenjamin kebahagiaan kan!! prefer kepada keperibadian kottt..lebh menjamin kebahagiaan dunia dan akhirat..

senyumlah..senyumlah..ahai..cek mek molek!!

hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

Rafi Nilhan said...

hehe..macam2 kesah ade eyk.. :)
camner ngan hal yg ni plak..

http://kchhitam.blogspot.com/2011/03/puji-pujian-jangan-syok-sangat.html

pRiNCe said...

JAWAPAN YG bagus...nice..:)
prince dtg dri blog bro ben...
selmat berkenalan ye..
lau sudi jengukla blog prince yg newbiee n buruk ni ye....:)

Ainul Hayat said...

Hai Cik Sue,
Salam Perkenalan...saya pun terjah ni dari blog en ben...sama-sama join segmen beliau semalam kan...hehehe

shiqin said...

hai.singgah balas..
:) keep on blogging yunk..