MUKA SURAT SULIT NAZ

terbaik dari Mas Saari...

Sunday, February 20, 2011

tenet...owhhh..tenet...

sejak dari tadi + semalam + semalam dulu +semalam dulu2 kalau aku connect jer kat tenet mesti aku nampak muka dia nih jer....


haaaa....tak ke sakit hati aku???kalau kuar muka En Ben takpe jugak...sedap juga mata aku memandang...
(upsss..ke lain sudah..maap la En Ben kerana telah berjaya menambahkan ke "pemesan" En Ben buat ke sekian kalinya disini...he3..)

so,kalau dah kuar menatang tu makanya aku terpaksalah reconnect balik tenet aku nih...tapi yang heran nya aku bayar bil tiap2 bulan tepat pada waktunya...nak kata tertunggak tak pernah walau sekali..jadi yang menambahkan musykil kat pale aku nih connection tenet aku nih pulak yang tertunggak dari sehari ke tiga,empat hari nih....MAXIS silalah ambil tindakan tentang aduan rakyat nih...
korang tengok lah dia punya statik connection dia dah macam statik orang sakit jantung nak ke laut jer..

** tu nampak tak bulat merah tu..tengah nak masuk blog En Ben tu...kacau daun betul!!grrr....

memang bikin aku panassss malam nih padahal genting nih sejuk jer cam selalu...mau tak panas, nak blogwalking pun jadi takde mood kalau lagu nih....aduhai MAXIS lagu apa la hang nak supaya tenet aku nih boleh pulih dari penyakit kroniknya nih??cuba habaq mai skit...cemuihhh dah cheq lagu nih....
tapi tengah duk hangat tu nasib baik ini datang menyejukkan hati ku...

*
*
*
*
*

** harap maap kualiti gambar kurang memuaskan...sila betulkan area TV anda... =D

haaa...korang nampak tak???nampak tak??apa??tak nampak??ishhh..menurut firasat nujum pak belalang sape2 yang tak nampak tu dia malas mandi pagi...haaa..mesti korang dah nampakkan??
hoooyeahhhh...aku telah berjaya mempromosikan blog syok sendiri aku nih kat segmen En Ben...
gracias..gracias En Ben Ashaari kerana telah membuatkan blog syok sendiri aku nih pemes...
muahahaha... (gelak takbur..) walaupun segmen yang sebelum nih aku tak sempat nak join, 
(pasal masa tu aku duk zaman batu) tapi kali nih nasib aku baik...
pemes weih pemes... 
(lihatlah orang kampung!!hahahaha....)

okeylah, memandangkan tenet aku nih dah makin mencabar keimanan dan ketaqwaan aku sebagai tuannya maka dengan ini aku rasa baiklah aku tido jer...takut2 kang aku tercampak pulak broadband aku nih ke gaung yang berhampiran...kang tak pasal2 berpindah rumah pulak broadband aku nih...aku gak yang susah nanti...
jadi...
permisi ya....selamat malam sayang...selamat malam kasih...
(bak kata Faizal Tahir...)




10 comments:

Wafiy Suzly said...

kalau guna broadband, biasala tuu..hehehe

naz said...

woah popular lah sekarang haha

Cik Sue said...

naz: muahahaha...pemes ke??alaaa...blog syok sediri jer..baru nk merangkak dlm dunia blogging nih lainlah naz dah boleh berlari dah... =))

Cik Sue said...

wafiy: nak pakai unifi coverage pulak takde..kalau tak lama dah tukar...

faiz said...

pakai pakej streamyx biasa je la..

Cik Sue said...

faiz: tulah tgh duk fikir2 nak tukar nih...

rizwan's sweetheart said...

internet fda pon lately macam nak kene sekeh pale... asek unable to connect to internet jerk...

salam kenal daripada segmen abg ben...

jemput komen entry fda

Cik Sue said...

tulah kan...grrrr..geram sungguh...
okey..follow u... =D

padlie said...

ni mesti dah lebih limit bandwidth ni...

Cik Sue said...

padlie: belum laa...dah call maxis check... =((