MUKA SURAT SULIT NAZ

terbaik dari Mas Saari...

Saturday, February 12, 2011

sabtu yang penuh nostalgia...

sabtu datang lagi...
tapi minggu nih sikit berbeza..penuh dengan nostalgia....tak macam sabtu2 yang lalu...yang sama pun adalah aku tetap bangun tido bila mentari dah meninggi...keh3....
ok,start my day with Dil To Pagal Hai...perghhh...ni memang nostalgia...peberet aku nih...
layanzzzz ler pe lagi...


credit to TV3 for this movie....
baru ada feel aku nak layan..gelek seh...gelek....ha3... (lari tajuk sudah...)
ok,back to topic...nostalgianya sabtu nih bila terkenang,mengenang,terpandang,memandang album2 gambar masa mude2 dolu... (sekarang pun kategori muda lagi tau...)
nostalgia yang bahagia bersama insan2 yang tersayang dan terpenting dalam hidup aku...bahagia sungguh saat itu...

*
*
*
*

** kenangan bersama arwah abah & mak serta adik-beradik...
indahnya andai masa itu bisa berulang...
*
*
*
*

** zaman muda2 dolu....sweet...i loike.. =D
sungguh aku merindui saat2 ini....
dan yang pasti dulu,kini dan selamanya ia akan tetap kekal di ingatan walau masa makin jauh mmemisahkan aku dari kenangan itu....dan kalian semua amat aku sayanggggggggg...


sayanggg kamooooo...

chiowwww...mau terus mengimbau nostalgia....





No comments: