MUKA SURAT SULIT NAZ

terbaik dari Mas Saari...

Tuesday, February 8, 2011

murah rezeki....

fuhhh...arini makcik kayoooo...perghhhh, tak sia2 aku merajinkan diri aku untuk datang kerja arini selepas 1 bulan bercuti...rupa-rupanya mau dapat ini....
*
*
*
*


dan isi didalamnya....

*
*
*
*


waaaahhh....wa sangat2 gumbila ini hali looo...manyak2 ong looo....Gong Xi Fa Cai...Gong Xi Fa Cai...lain tahun kongsi angpow banyak2 sama wa lagi looo.... =D
masyukkk..tak sia2 aku korbankan kemalasan aku nak masuk office pagi tadi...memang dah nyaris2 nak sambung MC jer...kalau sambung jawabnyer melopeh den...teringin pulak nak tanya kat encik boss untung besar ke ini tahun boss??yelah nak di bandingkan dengan tahun2 yang sudah tahun ni bebudak kat office aku termasuk lah dengan aku sekali memang "giler kentang" tu dapat angpow....besar & merah2 belaka...
encik boss camnie lah baru kami sayang...hahaha...sayang la sangat, boss aku kalau nak marah, dia sossah jer semuanyer tak kira dah. cuma Chinese New Year tahun nih jer mood dia happy lain macam sikit..nampak aku masuk office pagi tadi pun senyum lebar jer..baju pulak baju baru tu..merahhh gituuuuu.... (nak dapat anak baru kot??keh3...yang tu takpe lagi jangan dia buang tebiat sudah...)                                         
sedang2 aku & kengkawan bersenang hati senyum sampai ke telinga duk kira angpow, ada pulak yang bermurah hati nak belanja nih...
*
*
*
*

fulllamakkkk...it's finger lickin good tu....marvelous la...
nampaknya Chinese New Year tahun nih bawak rezeki yang murah kat aku & kengkawan...
pakat senyum lebor le masing2 yer...arini kena marah dengan boss pun boleh senyum gak lagi, boleh bergelak ketawa dari pagi membawa ke petang...tapi lain hari kalau muncung tak panjang sedepa bila lepas kena marah tak sah.muka pun start ler tarik muka 14...
jadi hari nih marilah kita pulang dengan hati yang gumbira & bersuka ria ye kengkawan....cuma...........errrr...
jangan esok kita kena marah dari pagi membawak ke petang sudah...
ok chiowwwww....wa mau kila angpow....
hehehehehe.....








6 comments:

mas.saari said...

wa mau sekeping itu angpau loorrrrr..

Cik Sue said...

mau sini mari loorrrr...mintak sindili..buleh kasi lebih dr satu keping woooo...

naz said...

wa jeles sama lu haha

mas.saari said...

lu mintak kan lah bagi pihak wa...

Cik Sue said...

naz: hehe..dun be jeles sama wa...

Cik Sue said...

k.mas: wa talak moleh kasi mintak sama lu...lu kena mintak sendili loorrr...