MUKA SURAT SULIT NAZ

terbaik dari Mas Saari...

Sunday, February 13, 2011

obses!!!


apa korang buat kalau ada org yang obses giler kat korang??abaikan??sound jer depan2??ataupun mintak kengkawan tolong sound bagi dia faham??
aduiii..pening gak kepala aku bila memikirkan seseorang yang bagi aku agak psyko nih..kira cam obses sangat la dengan sesuatu yang dia suka tu....
ntah nak buat camner lagi supaya dia nih tak kacau aku lagi...memula niat dia baik jer nak berkawan tapi aku tak sangka pulak sampai jadi obses camnie...actually dah hampir 2 tahun gak la aku kenal encik nih...dan baru dalam setahun nih la sikap obses nya itu makin menjadi-jadi dan membuatkan aku LEMAS!!RIMAS!!
siang,malam,pagi,petang mengganggu hidup aku...tolong lah,aku bukan artis pun yang encik nak obses sangat kat aku...nak kata kaya pun tak gak...tolong lah cuba obses kat menda2 lain..perkara2 lain dan bukannya aku...

maaflah ye sebab sikap encik yang terlampau tu aku terpaksa block encik dari komen,tengok,perhati mau juga membaca apa saje yang aku tulis atau letak kat facebook aku...tu kira tak kejam sangat la lagi...tapi encik sudah lebih...tak dapat kacau aku encik kacau pulak kakak aku...weihhhh!!!tolonglah faham...aku dah cakap elok2 kat encik kan TOLONG JANGAN KACAU AKU!!!mahupun ahli keluarga aku...
camner lagi aku nak buat supaya dia nih faham??aku dah guna cara paling lembut..tapi dia tetap tak faham2..
aku bukan tak nak kawan dengan dia tapi kalau dah terlampau obses aku jadi rimas...lagipun encik patut sedar status encik tu sebagai LAKI ORANG...bak kata pepatah berkawan biar berpada...

tolong lah faham yer encik....saya tak berminat dan tak akan berminat langsung...maaflah kalau kata2 ini agak kurang sopan tapi apa lagi aku mampu buat untuk bagi encik faham...tolong lah yer janganlah menambah kusut dan rimas kat kepala aku nih...nasib gak lah encik nih tak dapat hidu blog aku..agaknya kalau dia dapat hidu blog aku nih mau huru-hara jadinya..dan kesudahannya nanti tak pasal2 terpaksalah aku menjadikan blog aku ni private cam memula dulu...moral of the n3 encik obses sila kurangkan kadar obses dalam diri anda itu...ingat 
ISTERI dan ANAK2 encik yer..kalau encik nak obses pun cuba obses memancing ke,berkebun ke,bercucuk tanam ke,main golf atau apa2 ajer obses yang boleh mendatangkan faedah pada diri encik dan keluarga encik yer...sekian terima kasih...

No comments: