MUKA SURAT SULIT NAZ

terbaik dari Mas Saari...

Tuesday, February 22, 2011

my 1st lunch date with......

he3 ari yang sangat bahagia arinih...bangun tido pun awal..siap2,mandi2,makeup2 bagi chomell...ha3.. 
(statement perasan lebih..) nak tau pasal apa??
aku ada lunch date!!!weeee...dengan sape???jeng..jeng..jeng...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
tadaaaaaa...

** haaa..kenal tak apa nih??


nilah cinta hati saya yang terbaru...Mr Quaker Oats...kekasih diet ku....muahahaha...bikin suspen jer kan?
hehehe..maka dengan ini aku mengisytiharkan Mr Quaker nih dah jadi teman hidupku...al maklumlah aku kan dah terpegang title Cik Sue yang chubby dan terlebih sihat...maka Mr Nasi & Mr Fast Food terpaksalah aku reject lamaran korang...sila jangan kecewa yer kerana berkemungkinan 1 ari nanti kita akan kembali bersama Mr Nasi & Mr Fast Food...he3...

jadi kalau dah aku bertemankan Mr Quaker nih jer of coz ler cik anak tekak kesayangan aku nih tak mampu menelan nya dengan penuh kasih sayang kan??maka untuk mewujudkan rasa cinta yang lebih mendalam terhadap Mr Quaker my new Mr Right tu aku terpaksa memadukan Mr Quaker ku itu bersama-sama.....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



weeee...inilah dia madu Mr Quaker aku, Mr Sup...hahaha..nilah rahsia nak menambah rasa cinta anak tekak kesayangan aku nih..kalau tak rasanya tak tertelan kot...err...maklumlah rupa Mr Quaker tu tak lah seindah rasanya kalau dimakan begitu saja...maka terpaksalah aku cipta resepi cinta ini untuk mengeratkan kasih sayang aku terhadapnya....dan dengan rasminya dinobatkan cinta hati anak tekak saya yang terkini lagi sensasi...

** cinta hati saya ~ Mushroom Sup + Oats...

maka selamat berbahagia diucapkan kepada aku dan juga selamat menempuhi hidup baru disamping kekasih2 terbaru ku ini...sila setia yer wahai Cik Sue...pssstt...lagipun oats tu baik untuk jantung tau...
tolong jangan cuba tergoda dengan godaan Mr Fast Food itu...kalau tak title chubby tu akan menjadi milikmu selamanya...sila semat dalam hati sedapnyaaaa oats nih...sedap lagi dari KFC,McD dan yang sewaktu denganya...huk3....okeylah korang wish me luck yer...

selamat ber DIET Cik Sue...
tataaaaaa...mau sambung berchenta bersama Mr Quaker ku itu...





14 comments:

BbSH~ said...

ish, bole thn ke kak?

Cik Sue said...

cepat kenyang tau bb..cuba lah..takde lah rasa mual sgt bila mkn dengan sup tu...sampingan takut kebulur tambah lah epal ke roti wheat grain ke...huk3..diet tegar nih... =O

Wafiy Suzly said...

memang tak boleh ambik tu, ape tu, oat, geli tekak..huhu

BbSH~ said...

pakkal la ade gg besi ni.. thn la jugak nk mkn mcm2.. klu tidak, tak mungkin nk mkn oat semate..

Cik Sue said...

wafiy: cik sue pun tak lalu klu mkn camtu saje...tapi mkn dgn sup tu lebih menyelerakan..yg berkhasiat tu selalunya mmg tak sedap..tapi terpaksa gak..wuuuu...=(

Cik Sue said...

bb: akak cuba gak siasat kot boleh tang celah mana nak buh pago2 besi tu...tpi tak berkelayakkan klu tak tak yah ler akak bersusah pyh berchenta dgn oats nih..uhuksss..

faiz said...

sedap ke campur oat ngan sup..cam pelik je

Cik Sue said...

faiz: sedap!!silalah cuba...=D

Heidi Shafiq said...

aku jadi mengantuk setiap kali mkn quaker oat.. so aku x dpt diet dgn mkn quaker oat.. :(

Cik Sue said...

heidi: ngantuk ke??nasib cik sue tak ngantuk bila mkn oats tapi ngantuk bila lepas mkn..tak ksh la mkn apa..he3..lg teruk... =D

chii said...

mak aih..oat ngn sup?
better wat sup sayur tgh hari
pagi2 mkn oat..selain leh kurangkan kolesterol,ia juga baik jantung =)

Cik Sue said...

chii: kalau oat sesajer takleh nak masuk la..tekak takleh terima jadi keputusan adalah campurkan dua2 sekali dan rasanya sedap!!

Wafiy Suzly said...

rela makan corn flakes..hehe

Cik Sue said...

wafiy: ok gak tu...tpi oats ni yg paling bgs walaupun rasanya tak sesedap KFC..ngeee..statement sedapkan hati sendiri... =))