MUKA SURAT SULIT NAZ

terbaik dari Mas Saari...

Saturday, February 12, 2011

gigi owhh gigi...


semalam dah jumpa dentist check apa jadi dengan aku punya gigi...
dari malam membawa ke pagi berdenyut2 rasa di pipi...
ku pujuk2 gigi agar jangan sakit lagi...
namun gigi tidak mengerti....
ku menahan lapor pasal tak boleh mengunyah dengan sempurna lagi...
argghhh,aku tak kira apa nak jadi...
mesti siasat apa penyebab jadi sebegini....
rupanya umbi kat gigi dah membengkak lagi..
aduhai...janganlah kena cabut lagi...org ada 32 btg gigi aku cuma ada 30 btg jer lagi...
aisshhhh...camnie mana boleh jadi....nak kata malas gosok aku gosok gigi 3,4 kali sehari...
eeee....takut kalau gigi aku jadi camnie...


nanti tak pasal2 kena pakai gigi palsu macam keldai ni...



bagus gak keldai ni...ada inisiatif nak cantikkan gigi...
kalau keldai senyum camnie takut ramai yang pengsan nanti...
ehhhh...apa melalut ke situ pulak ni...
gigi owhhh gigi..malam ni janganlah sakit lagi....
dah ku berus berkali-kali, sampai nak abis ubat gigi...
kalau kau sakit lagi,isnin nih kita jumpa dentist lagi....

chiowwwww...mau gosok gigi lagi dan lagi......


2 comments:

edda(",) said...

sakit gigi?? aduh.. mesti sakit.. edda pon rajin sakit gigi.. huhu

Cik Sue said...

tulah pasal edda..umbi kat gig ni bengkak nasib baik arini dah ok kalau tak terpaksa jumpa dentist lagi...