MUKA SURAT SULIT NAZ

terbaik dari Mas Saari...

Saturday, February 5, 2011

genap sebulan...

camner korang rasa agaknya bila nak mula kerja selepas sebulan bercuti??
aissseehhh...mesti macam2 mood ada kan....
rasa macam nak sambung cuti lagi pun ada....
huk3 macamna mau kembalikan mood kerja ku ini???tolong!!!!
dah sebulan aku bercuti ...pasai apa???
ala...cepat betul korang nih lupa...pasal nih laa...klik sini
haaa..pasai tu lah aku cuti sebulan...nih dah nak sampai balik masanya bila aku "terpaksa" mula kerja balik selepas sebulan berbulan madu...(ehhh..terpaksa ek??he3..)
encik bos oo encik bos...boleh saya sambung cuti tak???pleaseeeeeee......
*
*
*
*
*
*
*
*

boleh kan encik bos???


No comments: