MUKA SURAT SULIT NAZ

terbaik dari Mas Saari...

Thursday, February 24, 2011

ehh, tak lama dah....



ehhh...sedar tak sedar dah nak habis bulan February kan...kejap jer kan...pejam,celik,pejam ,celik 
(nasib baik tak pejam terus tak celik2...nauzubillah...) dah nak masuk March...yelah mau tak kejap bulan paling sikit harinya dari bulan2 yang lain...
March??wah nilah yang dinanti2 oleh Cik Sue ni...isshhh...tak lama dah...adehhh..berdebor rasanya...bagai nak luruh jantung nih...dup..dap..dup..dap... (bunyi jantungku...)

macam2 perancangan dah dalam pale aku nih...ishhhh..kalau nak list kat sini tak muat rasanya...mau nya tak,kang aku list kat sini mesti panjang menjela..kalahkan surat2 cinta zaman sekolah dolu2....takpe2 sila bertenang yer Cik Sue...tak lama dah tu habih jer February nih tinggal 31 hari jer lagi...pastu menjelmalah hari yang dinanti2....pastu boleh la nyanyi2,suka-suki yer...yabedabeduuu...
heran nape Cik Sue suka hati??mau tak suka, nak dapat nih....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


haaaa...jangan jeles korang...nilah kelebihan company aku nih...ehhhh..silap company tempat aku kerja nih... orang lain dapat bonus sekali jer setiap hujung tahun tapi company tempat aku kerja ni terlebih baik skit bab bonus nih so every year kami seluruh wargakerja akan mendapat bonus sebanyak 2 kali you!!!nih entitlement untuk bonus last year okey...bukan untuk this year...amacam baik tak bos2 aku???jadi end March nih silalah lihat bahawasanya Cik Sue akan senyum sampai ke telinga la jawabnya...nak Cik Sue belanja??bolehhhh tapi tunggu 2011 punya bonus entitlement yer...he3 =D

okey, permisi duluan ya nak buat kira2 nih apa mau buat dengan bonus Cik Sue tu....





16 comments:

chii said...

apa??? cik sue nak banjer chii kepci..best nye..ehehehe :p

Cik Sue said...

chii: bolehhhhhh..chii punya pasal kepci no hal punya lah...he3.. =))

mas.saari said...

byk boleh buat! meh aku listkan...
shopping shawl di jln TAR sambil belanja aku 2/3 helai..pastu pi klang, belanja aku makan ikan bakar..hahahahaha~

Wafiy Suzly said...

cepat!
dah banyak duit tu kredit rm10 cepat!
:DDD

Wafiy Suzly said...

rezeki itu datang dari Allah,
jangan lupa bersyukur padaNya..hehe

Cik Sue said...

kak mas: ha3...kau mmg...tunggu aku tgk list muat lg tak nak letak wish list kau yer... =D

Cik Sue said...

wafiy: errr..kedai top up tutup memalam...muahaha...alhamdulillah sgt2 bersyukur... =))

faiz said...

best btol 2kali setahun bonus..

Cik Sue said...

faiz: rezeki tu...alhamdulillah... =D

ARJUNA.Inc said...

huhu..nk dpat bonus plak cik kak nih..ni yg jeles nih..hehe

Cik Sue said...

arjuna: jangan lah kau cemburu wahai sang arjuna...he3... =D

chii said...

wahh..ni yg makin syg kat cik sue ni..ehehe

Cik Sue said...

chii: sayang kamoo juga laling... =D

BbSH~ said...

kaksue~ ingatkan nk tawennn... huhu~

Cik Sue said...

bb: tawen tu mesti...tungguuuuu jer okeyyy...sila reserve hadiah paling besarrrrr punya!!!ha3

BbSH~ said...

keh3~