MUKA SURAT SULIT NAZ

terbaik dari Mas Saari...

Sunday, February 27, 2011

cuti dan cuti lagi...


Assalamualaikum korang....upssss sori la dah lama tak hapdet..he3..alah tenet Cik Sue nilah cam biasa kelembapannya dah tahap kura2...kaco jer...errr..ada ke yang rindu kat Cik Sue nih?? 
(alamak!!perasan pulak Cik Sue...)

errrr,,ni short n3 jer la...mau kasi tau Cik Sue bercuti panjang bermula minggu lepas hingga pertengahan
bulan March nanti...weeehuuuuu...syiokkkk dah macam2 aktiviti dah terpahat dalam pale otak Cik Sue nih..
tapi dalam seronok tu ada gak yang tak seronoknya...Cik Sue cuti nih ada sebab....sebab apa??
sebab ni lah...klik sini kira cuti bersebab la..kalau tak jangan2 kau jangan bermimpi (nyanyi ala2 lagu Sarah Raisuddin yer) nak dapat cuti panjang camnie uolls..
apa2pun doakan Cik Sue cepat sembuh yer...sayang korang laaa.... =D

tataaaaa...Cik Sue nak sambung bermimpi di siang hari yer....he3...

7 comments:

chii said...

wahh..lamanya cik sue cuti2 m'sia...nnt siapa nk dtg umah chii lg kalo cik sue cuti2 :(

owh..kn rest byk2 k..take care alwiz cik sue..

Cik Sue said...

chii: takpe2..cik sue mesti dtg umah chii ari2 punya lah..he3... =D

chii said...

maceh..
cik sue..dr aritu chii nak tanya..sape adik comel kat side bar kiri..alisha

Cik Sue said...

chii: anakku...ehhhh..anak buahku wahai chii ku sayang...comel kan??mcm mak saudaranya jua....ahakS.. =D

chii said...

comel nye..nk culik bleh dak..bleh geng ngan anak sedara chii plak :p

Cik Sue said...

chii: uppsss...culik tak leh tgk bleh..kalau culik nnt merana jiwa mak saudaranya..kih3.. =D

fun4u said...

Have a nice day and visit back at http://adsense-adword-info.blogspot.com/
thanks