MUKA SURAT SULIT NAZ

terbaik dari Mas Saari...

Sunday, January 23, 2011

sukar di mengertikan....

sukar utk aku mengertikan hati dan perasaan manusia nih...memula meluahkan rasa lepas tu dah terluah apa yang dirasa diam membisu seribu kata....apa yg "dia" nak sebenarnya???aduhai...tak faham betul...takkan perigi nak cari timba kot...tapi ada gak org kata kat zaman  sekarang org dah tak fikir dah soal timba ke perigi ke..janji ko bahagia udah kan???
tapi....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
kekadang aku tewas dgn perasaan sendiri...(argghh terjiwang lak pepagi yg hening ni...)
apapun perasaan "dia" padaku saat ini hanya dia & Tuhan saja yg tahu..mungkin "dia" senang camgitu..bior ke lantoknyer la...
malas aku nak serabut otak fikir...apapun aku yakin suatu hari nnt pasti akan ku temu jawapan dlm persoalan ini....(yeahhh..yakin BOLEH!!) =D
"dia" ~ mekasih la ye sebab dah letak perasa nih dalam jiwa saya yer.....

No comments: