MUKA SURAT SULIT NAZ

terbaik dari Mas Saari...

Sunday, January 23, 2011

masih tak mengerti...

ingat lg kat entry aku yg ada ayat mengerti tu??ni kira sambungannya...
dari saat aku post entry tu sampai la sekarang aku masih belum dpt aku mengertikan isi hati "dia"..
memang "dia" pernah meluahkan rasa sayangnya pada aku tapi sampai kesaat ni "dia" boleh buat derkk jer...ada lah 2,3 ari lepas "dia" sms aku tanya khabar...peel aku nih lain skit klu dah jrg benor berhubung,bertanya kabor aku jadi tawor ati...so reply sms "dia" tu pun nak tak nak jer la..(kira cam ala2 majuk le gitu...cehh)
korang agak2 la.."dia" nih pujuk tak aku???
*
*
*
*
tungguuuuu......

3 comments:

..mas saari.. said...

alah...ko ckp je ngan "dia" tu~
mcm aku dulu..aku yg ckp dulu
nak tunggu dia ckp alamatnye tak
kawin lah aku ngan dia...hehehehe

Alveera Cyg said...

hu3...aku tak nak la camtu...nnt cam aku jer yg terhegeh2 kat "dia"...sedangkan "dia" asyik wat derkk jer..takpe2...kita tunggu skittt jer lg....aku nak tgk betui ke tak syg "dia" tu kat aku...

..mas saari.. said...

lagi bagus kalau ko tahu awal2 yg syg "dia" tu bkn kat ko...drp ko tunggu macam tunggu kucing bertanduk jer~ i ckp ni ikut pengalaman...hehehehehe~