MUKA SURAT SULIT NAZ

terbaik dari Mas Saari...

Sunday, January 30, 2011

just for share...

Sajer nak share dengan korang hobi aku...tapi hobi nih aku kena praktik kan masa mood aku tengah banyak cas "R" = R.A.J.I.N he3...bukan pe kalau aku tengah banyak cas "M" = M.A.L.A.S jer memang tak leh nak di praktik kan ler hobi aku nih...
So aku share pic jer la dengan korang pasal hobi aku nih..malas la nak bagi resepi sekali kang ada pulak yang bukak kedai makan bermodalkan resepi turun temurun cucu cicit Saari Sinong nih kang..he3...sajer nak bagi korang terliur...mana yang dah merasa tuh konpem kata sedap kan??kan?? (perasan lebey pulokss...)
Lastly sharing is caring...selamat menjamu mata yer....




(ni semua pic koleksi peribadi bkn cilokk org punya tau!!!)

No comments: