MUKA SURAT SULIT NAZ

terbaik dari Mas Saari...

Monday, January 24, 2011

cuti lagi..!!??

Semalam aku balik Genting,so tido semalaman kat sana..huk2 winduuu woo sama bantal busyuk ku...so lena lah tido malam tadi bertemankan bantal busyuk ku itu... ^_^
So pepagi tadi terpaksa masuk office utk urusan sambung cuti...mungkin ada yang tak tau yg aku baru jer lepas operation kat perut 2 minggu yg lalu...so atas sebab faktor kesihatan aku yg masih belum dapat A++ lg nilah maka aku dengan ini mengisytiharkan yg aku akan bercuti lagi sehingga 7hb February 2011...
Fuyoooo....usah kata la betapa hepinya aku...ngeh3..tapi tadi terpaksa la cover skit punya baik depan boss aku..(padahal dlm hati rasa nak melompat....tu pun klu lepas aku melompat..)
Al-kisah lah kalau aku dah masuk office dah pasti aku akan bersua muka dgn supervisor aku yg sentiasa tak puas ati memanjang dgn aku...perghh muka dia tak yah citer la kelat sekelat-kelatnya...jgnkan nak tanya khabar aku,nak pandang muka aku nih pun tak nak...tapi aku tau sipi2 dia ada gak jeling kat aku tadi...
Dan aku pun bila dah approve utk sambung cuti sajerlah dgn bangganya gi tayang kat supervisor aku tu dgn tujuan nak tambah lagi "bengkek" kat hati dia tu...nak dengki sgtkan dgn aku...haaa..amik ko...pastu sajer jer aku tambah lg ayat2 yg menyakitkan ati die..

Aku: Saya cuti smpai 7hb Feb ni..tapi tgklah klu saya rasa tak sihat lg saya sambung jer cuti lg...
Supv: Emmm...
Aku:(dalam ati jer la)ha3..ayat bengang nampak...

Mau dia tak bengang sebab terpaksa jadi kuli la cover kerja yg selama ni aku buat...fadannn muka ko..baru ko tau senang ke tak jadi aku..selama nih ko tak pernah pun amik tau aku balik pukul1,2 pagi sebab nak siapkan kerja..ko tau nak mencaci maki aku jer...haaa..sekarang ko rasa camner klu ada kat tempat aku...best tak???

2 comments:

..mas saari.. said...

kalau aku kan aku ckp camni kat supervisor tu..."balik kul 2 pagi ke?"
hahahaha...kasi bako lagi dia punya kebengangan!

Alveera Cyg said...

ha3...tu pun dia dah kira terbakar dah...bkn takat hangus dah..rentung gitu..udah macam k****g estet dah..muahahahaha...